Länge sen man skrev de...

2010-06-09, 21:23:59 / Kategori: CheerNörden@^^<3

Vill ha det som förr.
Vill att vi ska vara bästavänner,
när vi hade det bäst.
Folk förstörde, folk hatade oss.
Men vi var starka,
vi stod emot!

Vet inte vad som hänt,
vänskap förvandlades till falskhet!
Jag älskar dig.
Hatar inte dig, det har jag
aldrig sagt eller gjort.
Men det några sa om dig fick mig
att inse att du kanske inte
är en bra vän?

Ska kanske inte lyssna på alla andra,
jag kanske tar det för fort?
Folk säger att du inte är äkta,
men det kanske är så att du är för
bra för att vara min vän.

Vet ingenting längre,
folk får hata mig, folk får tycka illa om
mig för att jag är din vän.
Men vissa förstår inte hur mycket jag har
kämpat för mina vänner!

Är helt trött på allt.
Från med idag, från och med sommarlovet
ska jag sluta lyssna på alla andra.
Ska lita på dom som står mig nära,
ska tro på dom som inte sviker.

Förlåt bloggen om ni har fått höra mycket tjaffs,
men det är slut på det.
Vill folk bråka kan dom inte räkna med mig.
Jag är inte med i den leken.





Trodde du var någon man kunde lita på.
Alla hade fan rätt om dig.
Fuck också, att jag ens litade på dina ord och offrade
dig för alla.. Lämnade vissa som var äkta för dig!
Du får tycka vad du vill,
men du har sabbat allt! Visste inte du var en
sån som var med mig och sen dagen efter
går och snackar skit.
Du snackade skit om alla när du var med mig,
sen nu säger du att den ända du har snackat
skit om är ******, det är bullshit!
Orkar inte med dig.
Det här var sista chansen, vi kanske
kan snacka igen om ett år, men ingenting blir
som förr igen!

Du kan gå med dina vänner du har och leva livet,
medans jag har mina!


ella

söt blogg, och texten var skitfin! (:



2010-06-09, 22:21:37 URL: http://ellaeuren.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?