HAR MAN KUL ELR? XD

2010-11-03, 01:54:09 / Kategori: Cheerleading/Träning<3
David: nu är du nästan lika awsome som jag miche :P ♥
Michelle: Jag är kung,Elin drottning o david prinsessa^^<33
David: NEJ! POMPERIPOSSA!
Elin: aaa :D <3333
Michelle: Det är ju prinsessan?♥
David: haha....jag är kung/pomperipossa
Elin: aa :)<333
Michelle: Jag e fett bra ;) ♥
David: jaja fixar vi 100 comments äger vi ju fan
Elin: såklart ;)♥
Michelle: Kom igen Bitches!♥

några minuter senare....
50 av 80....

ännu några minuter senare...
Elin: hahahah jah skrev den 100ade!!! :D
David: CLEAN!
David: ‎100!!!
Elin: fett coollla viii är!! :D<333
David: jävla hackare!<3333
Michelle: Mitt rim va bäst!♥
David: JARRÅ!
Michelle: Hoho Jag är ju värsta rapparen;)♥
Elin: hiihi♥
David: lungt såå tungt langa värsta rappen ska fan inte ramla i trappen jao!
Elin: hahaha fett coool jaoww! ^^<33

Visst är vi cooola dåra?? ^^<33 hhiihi<33

Michelle SänkarN' Kisch Elin ErikssonDavid Stigholt









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?