Roligt Roligt ;) <3

2010-06-28, 22:34:26 / Kategori: CheerNörden@^^<3

Tjatja ;P <3 Idag har jag vart med Becca! Vi har haft skiit kul! :P

Först så kom Becca till mig någon gång vid typ 11-12? ( Min hund gjorde satt jag vaknade ) hehe....
Sen så drog vi och köpte läsk och godis... :O Tjockiisar, skojja ;) <3
Men iaf.. sen drog vi till rudan och badade och så sen efter ett tag kom Micke,Rasmus och deras kompis dit och vi gick ner och badade igen. Sen gick väll vi typ upp och satt o snackade o så tills vi skulle dra...
Då drog jah o Becca hem till mig och åt, sen hoppade vi stutsmatta, med "vattenbalonger" hahha fett kul :P
Men nu har vi typ nyss kommit in, har vart ute och gjort lite saker :P <3 
Nu skulle Becca gå... :( <3

Men skriver mer sen pözzpözz<3  






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?