guuud vad jag längtar :D<3

2010-05-29, 18:13:23 / Kategori:

ni ska bara veta hur mycket jag längtar efter att få bli junior, jag har redan ''vart'' det men asså nu blir det på riktigt liksom :). Då blir jag elin & michelle den riktiga toptrion den vi alltid vart och kommer nu igen bli :)♥ det finns nog ingen i mra som längtar så mycket till juniorerna så mycket som jag elin & michelle ♥

fasst jag kommer sakna schyler och katta jätte mycket, för mycket :(♥

men dom förstår en så bra, kommer verkligen ge allt till SM nu för er skull  katta o schyler det är ni som gör oss så duktiga. Och nu kommer jag elin o michelle kämpa till slutet vi ska göra vårt bästa på SM. Och så länge jag vet att vi gör det, betyder vilken plats som helst allt för mig ♥










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?