juniorerna på måndag o tisdag tjejer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-31, 21:18:19 / Kategori: CheerNörden@^^<3
JaaaaA!!!!!

MåNDAG MED JRA !!!!!! OCH TISDAG :D

Jessi o Madde som tränare, fett kul :D
Men kmr sakna katta o Schyler :( <3


ÄR skiiiit taggad !!!!! :D
Längtar!!! Ska bli fett kul ju :D

HOPPAS DE GÅR BRA FÖR OSS!!!


Michan o Becca kom till mig efter skolan så stretchar vi o så o sen får vi skjuts :D

menmen.... TÄVLING PÅ LÖRDAG!! 
inte så taggad men hoppas att jah blir de snart :D <333


aja pöööözzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzPözzzzzzzzzzzz  <333



// EN SKIIT TAGGAD ELIN !! <3

becca

kul att du är du har sån energi elin :D <333 haahah :P



2010-06-01, 17:56:40

belinda

Haha jag hade Madde o Jessi som tränare när jag började på cheerleading dom är jätte bra ni kommer att vara suvärena(stavning?) men ni e det redan men ni kommer ta er till guld det vet jag ;)



2010-06-25, 08:34:53 URL: http://missrehak.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?