saker jag måste ha!

2010-09-23, 21:32:40 / Kategori: Cheerleading/Träning<3

Har fortfarande inte köpt ! måste ha den dressen :P

-H&M eller Gina kommer int ihåg xD
måste ha, kanske inte just den här vill ha en lite ljusare men måste ha en skinnjacka!
-Gina Tricot
bara för att..
eller
-Gina Tricot
kan inte bestämma mig om den här grå eller den rosa, tar vell bara båda antar jag (Y)
- H&M
måste ha ett snyggt midje-skärp, det är ett måste att ha! och har blivit kär i det här!
- Gina Tricot
måste ju ha nånting till jackan :P
och lite mer småsaker :P



titta va snäll jag var och visa vart allt kom ifån också :)
aja puss pååeeerrrr
// beecccaa

Elin<3

den gråååaaa vah fett snygg vill också ha!! :O <3



2010-09-23, 21:43:07 URL: http://mylifeitsyourdream.blogg.se/

becca <3

kööp en sån dåra :D <333333



2010-09-24, 13:47:02



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?